A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Сватівський професійний аграрний ліцей"

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ У ВИПАДКАХ НАСИЛЬСТВА

Дата: 03.12.2020 01:44
Кількість переглядів: 211

? До поліції за номером 102.

? До центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

? До управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.

? До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.

? До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.

? До близької людини.

? На телефони «Гарячих ліній»:

БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ

? Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДАУКРАЇНА»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі

стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх

операторів.

? Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству

(консультації юриста, психолога, соціального педагога):

0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів), 386 – для

абонентів Київстар, Водафон

0-800-500-225 та 116-111

 

На Національній «гарячій лінії» з попередження домашнього насильства можна отримати:

- інформаційні консультації (інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);

- психологічні консультації (поради та підтримку психолога анонімно у телефонному режимі);

- правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів тощо).

? Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:  (044) 255-64-50

? Єдиний телефоний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних

життєвих обставинах;

- правові консультації;

- роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;

- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

- зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень