КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ У ВИПАДКАХ НАСИЛЬСТВА
? До поліції за номером 102.
? До центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
? До управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.
? До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
? До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
? До близької людини.
? На телефони «Гарячих ліній»:
БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ
? Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДАУКРАЇНА»:
0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі
стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх
операторів.
? Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству
(консультації юриста, психолога, соціального педагога):
0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів), 386 – для
абонентів Київстар, Водафон
0-800-500-225 та 116-111
На Національній «гарячій лінії» з попередження домашнього насильства можна отримати:
- інформаційні консультації (інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);
- психологічні консультації (поради та підтримку психолога анонімно у телефонному режимі);
- правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів тощо).
? Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба: (044) 255-64-50
? Єдиний телефоний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних
життєвих обставинах;
- правові консультації;
- роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.